Nieuws

Hoogtepunten KTO

22 jul 2014

In oktober 2014 hebben we weer een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uitgevoerd. We krijgen van onze klanten gemiddeld een 7,9 en daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op. We scoorden goed op flexibiliteit (8,3), advies (8,1) en telefonische bereikbaarheid (8,1).

We hebben 50% van de verzonden KTO’s ingevuld teruggekregen en volgens onze klanten scoren we gemiddeld een 7,9 en daar zijn we vanzelfsprekend hartstikke trots op.

Over onze sterke kanten zijn onze klanten duidelijk. Het KTO heeft ons ook inzicht gegeven in de zaken waarin we ons volgens onze klanten nog kunnen verbeteren, De belangrijkste aandachtspunten zijn onze prijs/kwaliteitverhouding (7,4), De eventueel aangeboden alternatieven (7,5) en de oplevering en verdere nazorg bij projecten (7,5).

Zo’n KTO doen we natuurlijk niet zomaar. Het is onderdeel van het verbetertraject. Hiermee willen we de dienstverlening aan onze klanten verbeteren. De aandachtspunten uit het KTO hebben daarom een prominente plek gekregen in ons verbeteringstraject

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Terug naar het overzicht